Skultuna 1607

Black Week Skultuna

Updated
  • Kan jag lägga till rabatten på en redan gjord beställning?
    Nej, vi kan inte lägga till en rabatt på en redan gjord beställning, om beställningen inte har behandlats av lagret så kan vi annullera den så att du kan lägga en ny order den rabatten.
  • Jag gjorde en beställning innan kampanjen, kan jag få rabatt på den beställningen också?
    Nej, vi kan inte ge rabatten till beställningar som gjorts utanför kampanjperioden, om din produkt är oanvänd och du har kartongen och allt som medföljde kan du returnera beställningen och göra en ny med rabatten. Följ den normala returproceduren som finns här: Skultuna Returpolicy

  • Hur lång är leveranstiden?
    Under Black Week kan du räkna med längre leveranstider än vanligt. Både i handläggningstid och leveranstid. Vi kan inte ge exakta leveranstider, men du kan spåra din beställning när den väl har skickats och se när den förväntas komma. Så fort ditt paket har packats så kommer ett mail med spårningsdetaljer.

  • Detta är en julklapp. Har ni utökad bytes-/returrätt?
    Ja, från och med den 15 november har vi förlängt rätten att returnera eller byta våra produkter till den 10 januari, du registrerar returen som vanligt i vår returportal.

  • Jag ska göra ett byte, får jag rabatt på min nya vara?
    Ja, vid byte av köp gjorda under Black Week så ska du kontakta kundtjänst efter att du registrerat ditt ärende i vår returportal. Uppge ditt ärendenummer så får du en rabattkod att använda i kassan.

  • Jag missade att lägga rabattkoden i kassan, kan jag ändå få rabatt?
    Nej, vi kan inte lägga till en rabatt på en redan gjord beställning, om beställningen inte har behandlats av lagret så kan vi annullera den så att du kan lägga en ny order den rabatten.




Guide tagged with: black week bytesrätt jul julklapp kampanj rabatt returrätt
warning Created with Sketch.